דרעי על כחול לבן: "לא יכולים לעשות שותפות עם דבר וירטואלי שלא יחזיק זמן"

אסתי פלד 2 Comment on דרעי על כחול לבן: "לא יכולים לעשות שותפות עם דבר וירטואלי שלא יחזיק זמן"

יו"ר ש"ס השר דרעי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס להליכה ההדוקה של ש"ס עם הליכוד: "עם מי נוכל ללכת עם כחול לבן שיאיר לפיד שם 50% מהמפלגה?" יותר מכך מוסיף דרעי, ההליכה עם נתניהו זה לא הבטחת בחירות אלה שותפות עמוקה בין הציבורים של שתי המפלגות" | וההבדל בין ליברמן לדרעי: שמירת מנהגי אבלות תוכיח

צילום: פלאש 90
22:17
30.04.24
אבי מימרן No Comments on שר המורשת: "רק שבוע לפני ל"ג בעומר נדע אם יש הילולא"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למערכת הפוליטית הלא יציבה, "המתווה של נשיא המדינה הוא מאוד נדיב עבור בני גנץ. הוא כולל חלוקה שוויונית גם בקבינט. גם גנץ שהוא אדם הגון מבין שזה הפתרון היחיד, אבל יש שם אנשים אחרים ברשימה שלו שעוצרים אותו", דרעי מוסיף כי "גם לטובת גנץ הכי נכון יהיה שנתניהו בשנה הקרובה ליד ההגה והוא ישמש כשר החוץ או שר הביטחון".

על הרעיון לצרף את עמיר פרץ לגוש ולהקים איתו ממשלה אומר דרעי, "עמיר פרץ צריך להביא את כל השישה וזה לא ריאלי. הוא לא יכול להביא אותם".

על הפרסום בתקשורת כי דרעי כבר עכשיו דורש לחוקק חוק לאסור תחבורה ציבורית בשבת, "קראתי בתקשורת היום שאני דרשתי לאסור בחוק תחבורה ציבורית בשבת, זה לא נכון כי אין מול מי לנהל עכשיו מו"מ, זה פשוט לא מעשי בימים אלו. שמעתי את נאומו של בני גנץ, מנאומים לבד לא מקימים ממשלות".

ההבדל בין לפיד לליברמן: "לפיד לא היה מוכן שיואמרו קדיש בהלווית אביו. ליברמן אמר לי בפטירת הוריו, "אתה הרב שלנו ונעשה את כל המנהגים שצריך לעשות", אתה רואה את ההבדל במשך 30 שנה. מה שקרה בחצי השנה האחרונה אני לא מבין מה קרה ולכן אני מאוד פגוע ממנו.

את החיבור החזק לנתניהו למרות הסערות הפוליטיות מסביר דרעי, "הציבור שלנו הרבה יותר מחובר לנתניהו ולימין. ׳הליכוד׳ היה שותף שלנו במשך שנים רבות. תזכרו ש-2 מיליון איש רצו אותנו יחד בקלפי ולפי ההסכם כל הגוש מקימים יחד את הממשלה. מישהו יכול לדעת מה יהיה עוד תקופה עם מפלגת ׳כחול לבן׳?".

על הסעד שמעניק בג"ץ לרון קובי בניגוד לחוק, דרעי לא מרחיב את הדיבור ואומר "כואב לי על מה שקורה בטבריה, עיר שמתנהלת ככה גם ללא חברי מועצה. אבל אני ימשיך להמתין עוד 3 שבועות עד לדיון החדש".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שגנץ ירקיב ממשלה עים עודה ותיבי זה מתאים לו